søndag den 30. august 2015

Tidligt op!

Vi overlevede den første uge på job efter sommerferien og har heldigvis ikke haft de store planer i weekenden.

Faktisk er vi blevet ret go'e til at stå tidligt op (det gør vi jo også i hverdagene) og dyrke motion. Så senest kl. 8 er vi af sted.

Min kæreste cykler efterhånden hver lørdag med vores nabo og så pudser jeg løbeformen af i mens. Jeg er startet stille og roligt ud med små 3 km løb på omkring 6 minutter pr. km og så går jeg en 5-6 km bagefter.

Søndag tager vi begge løbe-tøjet på, men vi går (i stedet for at løbe) omkring 6 km på en time; min kærestes knæ er ikke lige til at løbe, men når bare vi har løbetøjet på, motiverer det til at holde et vist tempo :-)

Vi har det super godt bagefter og jeg synes også, at der er lidt mere på overskudskontoen. Tit har jeg det egentlig sådan, at når jeg dyrker regelmæssig motion, så skal der lige 10% mere til at slå mig ud både fysisk og psykisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar